1. Чи правильне твердження, що інформація в мережі вся
корисна?
2. Які небезпеки можуть очікувати нас в мережі?
Критерії оцінювання матеріалів з
Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб
зробити висновок):
1.
Зміст сайту
· Для кого призначений даний сайт?
· Яка мета Інтернет-сторінки?
·
Яку інформацію вона містить?
·
Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
·
Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими
джерелами по даній темі?
·
Які інші джерела (друковані та електронні) доступні
по даній темі?
·
Коли був створений сайт або документ?
·
Наскільки повно інформація на сайті висвітлює
обговорюване питання?
·
Який критерій відбору посилань на інші
Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
·
Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання,
створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
·
Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
·
Наскільки доступна за манерою викладу інформація,
розміщена на цьому сайті?
·
У чому цінність інформації даного сайту?
2.
Джерело і дані
·
Хто є автором даного сайту?
·
Наскільки авторитетні розробник або групи
розробників даного сайту?
·
Наскільки розробники володіють інформацією з даної
проблеми?
·
Хто є спонсором даного сайту (якщо такі є)?
·
Коли сайт був розроблений?
·
Коли виконувалося останнє оновлення сайту?
·
Наскільки свіжими є посилання?
·
Чи є не працюючі посилання?
·
Чи є контактна інформація для зв'язку з розробником
сайту?
3.
Структура сайту
·
Чи присутній творчий елемент в створенні сайту?
·
Чи є прямі посилання з пошукових систем?
·
Чи не перенасичений чи сайт відео та рекламою?
· Практичне завдання
Завдання
1.
Вкажіть
своє прізвище та ім’я -
2.
Відкрийте браузер
3.
Перейдіть
за посиланням - https://navkolonas.com/archives/6107
4.
Проаналізуйте
викладену інформацію та почитайте матеріали по даній темі на інших інтернет
ресурсах (мінімум 5)
5. Чи є в статті інформація ,яка суперечить матеріалам інших джерел
6. Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
Завдання
Виписати основні цілі сталого розвитку, визначені ООН. На вашу думку, чому саме ці цілі є пріоритетними?
✏Визначіть в чому виявляються позитивні і негативні наслідки спілкування з однолітками в процесі соціалізації.
14-л
Завдання для учнів 21-т групи
Тема: "Інтернет"
Опрацювати #36 ст. 160 - ст. 162
Завдання:
1. Виписати основні поняття теми "віртуальна реальність", "цифрова ідентичність", "соціальна мережа".
2. Як на Вашу думку, в чому полягає роль Інтернету у розвитку демократії? Відповідь обгрунтуйте.
Завдання для учнів 22 - ф групи
Повторити тему: " Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
ст.167 - ст. 210
Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
Завдання для учнів 24 -л групи
Тема: "Сталий розвиток"
Завдання:
1. Опрацювати п. 38 ст.171 - ст. 174 та п. 39 ст. 174 - ст. 177
2. Виписати основні цілі сталого розвитку, визначені ООН. На вашу думку, чому саме ці цілі єпріоритетними?
Тема: "Ринкова економіка"
Завдання:
1. Опрацювати п. 40 ст. 178 - ст. 181.
2. Виписати основні поняття теми "ринкова економіка", "конкуренція", "попит", "пропозиція", "ринкова ціна".
3. Визначіть, які чинники впливають на попит та пропозицію. (виконати письмово в робочому зошиті)
Завдання для учнів 23-е групи
Повторити тему: " Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
ст.167 - ст. 210
Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
Завдання:
1. Опрацювати п. 35 ст. 154 - ст. 159.
2. Охарактеризуйте людину з критичним мисленням, Чого їй слід уникати та які навички вона може розвинути?
Немає коментарів:
Дописати коментар