Громадянська освіта











28 жовтня 2020 
середа
21-т
Тема: Практичне заняття "Як оцінити інформацію з інтернету"
Опрацювати §35 ст. 154 - ст. 159,
Дайте відповідь на питання

1.     Чи правильне твердження, що інформація в мережі вся корисна?

2.     Які небезпеки можуть очікувати нас в мережі?


 Критерії оцінювання матеріалів з Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок):

1.     Зміст сайту

·        Для кого призначений даний сайт?

·        Яка мета Інтернет-сторінки?

·        Яку інформацію вона містить?

·        Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел

·        Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?

·        Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?

·        Коли був створений сайт або документ?

·        Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?

·        Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?

·        Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?

·        Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?

·        Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?

·        У чому цінність інформації даного сайту?

2.     Джерело і дані

·        Хто є автором даного сайту?

·        Наскільки авторитетні розробник або групи розробників даного сайту?

·        Наскільки розробники володіють інформацією з даної проблеми?

·        Хто є спонсором даного сайту (якщо такі є)?

·        Коли сайт був розроблений?

·        Коли виконувалося останнє оновлення сайту?

·        Наскільки свіжими є посилання?

·        Чи є не працюючі посилання?

·        Чи є контактна інформація для зв'язку з розробником сайту?

3.     Структура сайту

·        Чи присутній творчий елемент в створенні сайту?

·        Чи є прямі посилання з пошукових систем?

·        Чи не перенасичений чи сайт відео та рекламою?


·        Практичне завдання 

Завдання

1.     Вкажіть своє прізвище та ім’я -

2.     Відкрийте браузер

3.     Перейдіть за посиланням - https://navkolonas.com/archives/6107

4.     Проаналізуйте викладену інформацію та почитайте матеріали по даній темі на інших інтернет ресурсах (мінімум 5)

5.     Чи є в статті інформація ,яка суперечить матеріалам інших джерел

6. Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.

22-ф
Тема: "Інтеграція та глобалізація"
Опрацювати §47 ст. 213 - ст. 216,§ 48 ст.217-220





Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми, що таке "глобалізація",  "інтеграція", "міграція", "імміграція", "еміграція".
2. Схарактеризуйте основні виміри глобадізації.
3. Напишіть твір-роздум "Україна є членом міжнародних європейських організацій: перспективи співпраці.
4. Чи бажаєте ви поїхати за кордон на навчання, роботу, постійне проживання чи тимчасове? Сформулюйте свої міркування в есе "Чому я бажаю (не бажаю) виїхати за кордон".

Увага! Завдання 3  або 4 виконуйте за вибором.

Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.

23-е
Тема: "Сталий розвиток"
Опрацювати §38 ст. 171 - ст. 174,§ 39 ст.174-177



Завдання

 Виписати основні цілі сталого розвитку, визначені ООН. На вашу думку, чому саме ці цілі є пріоритетними?

24-л
Тема: "Економіка домогосподарства"
Опрацюйте § 41 ст. 186 - ст. 188 та  §42 ст. 189 - ст. 193




Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми "домогосподарства", "заощадження".
2. Що таке бюджет сім'ї? Як він утворюється?
3. Складіть таблицю "Доходи та витрати домогосподарства" ( можна на прикладі вашої сім'ї).

27 жовтня 2020 вівторок
11-т
Тема: "Поняття прав  дитини.Захист прав дитини. Механізм захисту прав дитини  і прав людини"
Опрацювати §.12 ст. 52 - ст. 57,§ 13 ст.58-63
📁 Перегляньте відеоролик

📓                                                                                                                                                      
 Випишіть в зошит шляхи захисту прав дитини(підручник стор .57) та що таке юридичний механізм захисту прав людири (стор.59)
Підготувати твір -роздум за темою: "Чи можуть бути в учнів права без обов"язків"

12-ф та 13-е
Тема: "Узагальнюючий урок за розділом "Особистість і її ідентичність"

Повторити  п.1-7 ст. 8 - ст. 31
Поміркуйте над рядками поезії В.Симоненка. Яку думку висловлює автор?Як ви визначаєте поняття "індивідуальність людини"?


✏Визначіть в чому виявляються позитивні і негативні наслідки спілкування з однолітками в процесі соціалізації.
✏Виконайте тести за посиланням join.naurok.ua код доступу 5155781

14-л
Тема: Практичне заняття "Визначення найнеобхідніших умов для самореалізації людини"

Виконайте завдання практичної роботи.
Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.

21 жовтня 2020 середа 
 - Виконані роботи присилайте у Viber

Завдання для учнів 21-т групи
Тема: "Інтернет".
Опрацювати п.36 ст. 162 - ст. 165

Завдання:
1.  Випишіть правила безпечної поведінки в Інтернеті.
2.  Випишіть види кіберзлочинів.



Завдання для учнів 22-ф групи
Тема: "Інтеграція та глобалізація"
Опрацювати п. 47 - п. 48 ст. 213- ст.220

Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми, що таке "глобалізація",  "інтеграція", "міграція", "імміграція", "еміграція".
2. Схарактеризуйте основні виміри глобадізації.
3. Напишіть твір-роздум "Україна є членом міжнародних європейських організацій: перспективи співпраці.
4. Чи бажаєте ви поїхати за кордон на навчання, роботу, постійне проживання чи тимчасове? Сформулюйте свої міркування в есе "Чому я бажаю (не бажаю) виїхати за кордон".

Увага! Завдання 3  або 4 виконуйте за вибором.


Завдання для учнів 23 групи
Тема: " Соціальні цілі економіки"
Опрацюйте п.37 ст. 167 - ст. 170 

Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми, що таке "економіка", "благо", "виробництво", "розподіл", "обмін", "споживання".
2. Визначіть, хто є суб'єктом економічних відносин.
3. Підготуйте повідомлення за темою "Винаходи, що змінили світ".


Завдання для учнів 24 - л групи
Тема: "Економіка домогосподарства"
Опрацюйте п. 41 ст. 186 - ст. 188 та п. 42 ст. 189 - ст. 193

Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми "домогосподарства", "заощадження".
2. Що таке бюджет сім'ї? Як він утворюється?
3. Складіть таблицю "Доходи та витрати домогосподарства" ( можна на прикладі вашої сім'ї).

Завдання для учнів 35-о групи
Тема: "Інтернет"
Опрацювати п.36 ст. 162 - ст. 165

Завдання:
1.  Випишіть правила безпечної поведінки в Інтернеті.
2.  Випишіть види кіберзлочинів.



 20 жовтня 2020 вівторок

Завдання для учнів 21-т групи

Тема: "Інтернет"

Опрацювати #36 ст. 160 - ст. 162

Завдання:

1. Виписати основні поняття теми "віртуальна реальність", "цифрова ідентичність", "соціальна мережа".

2. Як на Вашу думку, в чому полягає роль Інтернету у розвитку демократії? Відповідь обгрунтуйте.


Завдання для учнів 22 - ф групи

Повторити тему: " Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"

ст.167 - ст. 210  

Виконати контрольну роботу 

Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.


Завдання для учнів 24 -л  групи

Тема: "Сталий розвиток" 

Завдання:

1. Опрацювати п. 38 ст.171 - ст. 174 та п. 39 ст. 174 - ст. 177

2. Виписати основні цілі сталого розвитку, визначені ООН. На вашу думку, чому саме ці цілі єпріоритетними?

Тема: "Ринкова економіка"

Завдання:

1. Опрацювати п. 40 ст. 178 - ст. 181.

2. Виписати основні поняття теми "ринкова економіка", "конкуренція", "попит", "пропозиція", "ринкова ціна".

3. Визначіть, які чинники впливають на попит та пропозицію. (виконати письмово в робочому зошиті)


Завдання для учнів 23-е групи

Повторити тему: " Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"

ст.167 - ст. 210  

Виконати контрольну роботу 

Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.


Завдання для учнів 35-о групи

Тема: "Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа"

Завдання:

1. Опрацювати п. 35 ст. 154 - ст. 159.

2. Охарактеризуйте людину з критичним мисленням, Чого їй слід уникати та які навички вона може розвинути?





Немає коментарів:

Дописати коментар