21-т
Виконані завдання надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
Виконані завдання надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
ІІ семестр 2020/2021 н.р.
Завдання (виконати письмово в зошиті):
1. Назвіть основні напрями співпраці України з ООН.
2. Визначте особливості міжнародного права.
3. Розкрийте, яка роль місії ОБСЄ в Україні.
4. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9395486.
24 березня 2021, середа
Тема: "Практичне заняття. Як діють волонтери в Україні та різних країнах світу" Підсумкова контрольна робота.
Повторити § 26 ст. 119 - ст. 120
6. Виконайте тестову роботу за посиланням.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1702582
17 березня 2021, середа
10 березня 2021, середа
3 березня 2021, середа
Завдання до практичного заняття:
1. Прокоментуйте (в зошиті письмово) вислів французького письменника, політика, дипломата ХVІІ-ХVІІІ ст. Франсуа-Рене де Шатобріана: "Коли свобода зникла, залишається ще країна, та вітчизни вже немає".2.Дайте визначення понять "збройний конфлікт", "цивільне населення", "військовополонений","міжнародне гуманітарне право" і поясніть чи пов'язані ці поняття з темою роботи?
3. Пригадайте історичну подію, повязану з воєнними діями, чи історію людини, якій довелося воювати. Дайте відповідь на запитання чи дотримувалися в цій події/історії правила поведінки в збройних конфліктах? До чого це призвело?
4. Поясніть вислів відомого філософа Конфуція (551-479 рр. до н.е.) "Поводьтеся з полоненими добре і піклуйтеся про них".
24 лютого 2021, середа
Тема: "Міжнародні відносини та міжнародне право"
Опрацювати §49 ст. 221 - ст. 226 §50 ст. 226 - ст. 230
презентацію та виконайте завдання.
29 січня 2021 середа
Тема: "Урок повторення та узагальнення з теми "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
Повторити § 37 - §46 ст. 167 - ст. 211
27 січня 2021 середа
Тема: "Лобіювання інтересів і корупція"
Опрацювати §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211
3. Які заходи, на вашу думку, можна здійснити, щоб уникнути в суспільному житті корупції?
______________________________________________
20 січня 2021 середа
Тема: "Практичне заняття "Як протидіяти корупції"."
Повторити §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211
30 грудня 2020, середа
Тема: "Ринок праці"
Опрацювати §44 ст. 200 - ст. 205
1. Учасники ринку праці: роботодавці і наймані працівники.
2. Поняття професії, спеціальності, кваліфікації працівника.
3. Заробітна плата як дохід найманого працівника.
23 грудня 2020, середа
Тема: "Підприємництво"
Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми "підприємець", "підприємництво".
2. Запишіть принципи на яких здійснюється підприємницька діяльність.
16 грудня 2020, середа
Для настрою на плідну роботу перегляньте мультик. Як на вашу думку він може допомогти з'ясувати, що таке сімейний бюджет?
Завдання до практичного заняття.
1. Завдання: Прочитайте текст і письмово в зошиті дайте відповідь на запитання:
а) Які з наведених ситуацій вас особисто знайомі? Чи часто вам вдається бути розважливим покупцем і утримуватись від нерозумних покупок? Наведіть приклади.
- Фахівці стверджують, що: - Якщо кожен член сімї з 3-х осіб щодня необдумано витрачатиме лише 1 грн., за рік виявиться витраченою досить велика сума, якоїивистачило б не лише на купівлю дорогого чоловічого або жіночого костюма, а й побутової техніки, і навіть на прдбання туристичної путівки.
- Навіть розсудливі люди в день зарахування заробітної плати (гонорару) на платіжну картку легко позбуваються отриманих грошей, здійснюючи безліч безрозсудних покупок, про які згодом шкодують.
- Більше 2/3 придбаних у торгових центрах товарів є імпульсивними (незапланованими) покупками.
- Нерідко рішення про купівлю того чи іншого товару навязують покупцю ззовні, при цьому він сам не усвідомлює цього. наприклад, способом впливу на споживача є використання "умовного рефлексу". Це, приміром, акції масового розпродажу товарів під гаслом "Ліквідація" (насправді йдеться про продаж зі знижками товарів, які не користуються попитом). Або ж дізнавшись, що магазин ліквідовується (закривається, переїжджає), покупець прямує туди і купує товар,тякий в іншій ситуації він, скоріше за все, не купив би. Відомими способами впливу на покупців є також безкоштовна дегустація та продаж товарів в кредит. Не слід недооцінювати і рекламу як інформативний засіб, що спонукає людину діяти.
- Менеджери магазинів добре знають, що продажі значно збільшуються, якщо товар розміщений на рівні очей покупця, а також на полицях перед касовими апаратами.
- За підрахунками маркетологів кількість людей, яких слід внести до шопоголіків, в Україні за останні 10 років збільшилося в 2,5 разів.
Дія 1 Заощаджуємо на комунальних платежах.
Дія 2 Стверджуємо владу споживача
Дія 4 Защаджуємо наи корисне і цікаве.
Дія 5. Купуймо українське.
Дія 6. Думаємо про запаси.
Дія 7 Плануємо свої покупки.
Дія 8 Менше означає більше.
3.Завдання :оберіть 3 дії які на вашу думку могли б стати вашою звичкою і коротко її охарактеризуйте а) чому так треба діяти? б) що саме потрібно робити?
4. Завдання: Прокоментуйте відому англійську приказку: "Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі". Як ви це розумієте? Чи відомі вам приклади, коли ви або інші люди діяли відповідно до неї чи навпаки?
9 грудня 2020, середа
Завдання:
2 грудня 2020, середа
Завдання:
1. Які регулювальні функції виконує держава у ринковій економіці?
25 листопада 2020, середа
Завдання:
1.Визначте переваги і недоліки ринкової економіки.
2. Випишіть такі поняття теми "ринкова економіка", "конкуренція", "попит", "пропозиція".
3. Як формується ціна на ринку?
4. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1408449
18 листопада 2020, середа
Завдання:
1.Перегляньте відеоролик та напишіть у зошиті основні цілі сталого розвитку, визначені ООН. На вашу думку, чому саме ці цілі є пріоритетними?
2. Напишіть твір-есе "Екологічні проблеми та шляхи їх розв'язання в моєму місті (селі)"
3. Виконайте тестову роботу за посиланням
11 листопада 2020, середа
1. Чи правильне твердження, що інформація в мережі вся корисна? (Відповідь аргументуйте)
2. Які небезпеки можуть очікувати нас в мережі? (відповідь аргументуйте)
Критерії оцінювання матеріалів з
Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб
зробити висновок):
1.
Зміст сайту
· Для кого призначений даний сайт?
· Яка мета Інтернет-сторінки?
·
Яку інформацію вона містить?
·
Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
·
Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими
джерелами по даній темі?
·
Які інші джерела (друковані та електронні) доступні
по даній темі?
·
Коли був створений сайт або документ?
·
Наскільки повно інформація на сайті висвітлює
обговорюване питання?
·
Який критерій відбору посилань на інші
Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
·
Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання,
створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
·
Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
·
Наскільки доступна за манерою викладу інформація,
розміщена на цьому сайті?
·
У чому цінність інформації даного сайту?
2.
Джерело і дані
·
Хто є автором даного сайту?
·
Наскільки авторитетні розробник або групи
розробників даного сайту?
·
Наскільки розробники володіють інформацією з даної
проблеми?
·
Хто є спонсором даного сайту (якщо такі є)?
·
Коли сайт був розроблений?
·
Коли виконувалося останнє оновлення сайту?
·
Наскільки свіжими є посилання?
·
Чи є не працюючі посилання?
·
Чи є контактна інформація для зв'язку з розробником
сайту?
3.
Структура сайту
·
Чи присутній творчий елемент в створенні сайту?
·
Чи є прямі посилання з пошукових систем?
·
Чи не перенасичений чи сайт відео та рекламою?
· Практичне завдання
Завдання
1.
Вкажіть
своє прізвище та ім’я -
2.
Відкрийте браузер
3.
Перейдіть
за посиланням - https://navkolonas.com/archives/6107
4.
Проаналізуйте
викладену інформацію та почитайте матеріали по даній темі на інших інтернет
ресурсах (мінімум 5)
5. Чи є в статті інформація ,яка суперечить матеріалам інших джерел?
6. Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
20 жовтня 2020 вівторок
Тема: "Інтернет"
Опрацювати §36 ст. 160 - ст. 162
Завдання:
1. Виписати основні поняття теми "віртуальна реальність", "цифрова ідентичність", "соціальна мережа".
2. Як на Вашу думку, в чому полягає роль Інтернету у розвитку демократії? Відповідь обгрунтуйте.
Немає коментарів:
Дописати коментар