21-т

 21-т

Виконані завдання  надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.

 




Виконані завдання  надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.



ІІ семестр 2020/2021 н.р.

Тема: "Підсумковий урок. Тематичне оцінювання"

Повторити   §47 - §52 



Виконайте тестову роботу за ІІ семестр за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8234729


Тема: "Урок повторення та узагальнення за розділом "Україна, Європа, світ""

Повторити   §47 - §52 



Завдання (виконати письмово в зошиті):

1. Назвіть основні напрями співпраці України з ООН. 

2. Визначте особливості міжнародного права.

3. Розкрийте, яка роль місії ОБСЄ в Україні.

4. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9395486.




24 березня 2021, середа

Тема: "Практичне заняття. Як діють волонтери в Україні та різних країнах світу" Підсумкова контрольна робота.

Повторити § 26 ст. 119 - ст. 120








Завдання до практичної роботи:
1. Кого називають волонтером?
2. Опрацюйте Закон України "Про волонтерську діяльність". Випишіть що розуміється під волонтерською діяльністю та принципи на яких здійснюється ця діяльність.
3. Наведіть приклади волонтерської діяльності в нашій державі.
4. Підшукайте інформацію про волонерський рух в світі (в інших державах світу).

5. Напишіть в зошиті яке значення волонтерського руху в сучасному житті. 

6. Виконайте тестову роботу за посиланням.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1702582



17 березня 2021, середа

Тема: "Європейський вибір України"



Завдання:
1. Опрацювати §52 ст. 235 - ст. 239 
2. Перегляньте відеоматеріал та дайте відповідь на питання  



а) Що таке Європейська інтеграція?
б) Яку роль відіграє безпосередньо ЄС в процесі євроінтеграції України?
в) Які короткострокові цілі стоять перед Україною на шляху до євроінтеграції? 

__________________________________________________

10 березня 2021, середа

Тема: "Європейське і світове співробітництво"


1. Європейське і світове співробітництво.
2. Участь України в ООН, Раді Європи, СОТ тощо.



Завдання:
1. Опрацювати §51 ст. 232 - ст. 234 
2. Випишіть основні поняття теми, що таке "міжнародне співробітництво",  "міжнародні організації".
3. Опрацюйте презентацію .

 


3 березня 2021, середа 

Тема: "Практичне заняття. Які правила регулюють збройні конфлікти"

Опрацювати §50 ст. 226 - ст. 230



Завдання до практичного заняття:

1. Прокоментуйте (в зошиті письмово) вислів французького письменника, політика, дипломата ХVІІ-ХVІІІ ст. Франсуа-Рене де Шатобріана: "Коли свобода зникла, залишається ще країна, та вітчизни вже немає".

2.Дайте визначення понять "збройний конфлікт", "цивільне населення", "військовополонений","міжнародне гуманітарне право" і поясніть чи пов'язані ці поняття з темою роботи?

3. Пригадайте історичну подію, повязану з воєнними діями, чи історію людини, якій довелося воювати. Дайте відповідь на запитання чи дотримувалися в цій події/історії правила поведінки в збройних конфліктах? До чого це призвело?

4. Поясніть вислів відомого філософа Конфуція (551-479 рр. до н.е.) "Поводьтеся з полоненими добре і піклуйтеся про них".


24 лютого 2021, середа 


Тема: "Міжнародні відносини та міжнародне право" 

Опрацювати §49 ст. 221 - ст. 226 §50 ст. 226 - ст. 230


1. Поняття міжнародних відносин.
2. Особливості міжнародного права.
3. Система безпеки.
4. Міжнародне гуманітарне право.
5. Урядові і неурядові міжнародні організації.



















Завдання:
1. Опрацювати §49 ст. 221 - ст. 226 та §50 ст.226 - ст.230.
2. Випишіть основні поняття теми, що таке "міжнародні відносини",  "міжнародне право", "міжнародне гуманітарне право".
3. Опрацюйте відеоролик 

та визначте особливості міжнародного права.


17 лютого 2021, середа


Тема: "Інтеграція та глобалізація"

1. Поняття інтеграції та глобалізації.
2. Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину.
3. Витоки та процес європейської інтеграції.
4. Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції.


Опрацювати § 47 - § 48 ст. 213- ст.220
Перегляньте

презентацію та виконайте завдання.

Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми, що таке "глобалізація",  "інтеграція", "міграція", "імміграція", "еміграція".
2. Схарактеризуйте основні виміри глобалізації.
3. Напишіть твір-роздум "Україна є членом міжнародних європейських організацій: перспективи співпраці".
4. Чи бажаєте ви поїхати за кордон на навчання, роботу, постійне проживання чи тимчасове? Сформулюйте свої міркування в есе "Чому я бажаю (не бажаю) виїхати за кордон".

Увага! Завдання 3  або 4 виконуйте за вибором.



29 січня 2021 середа

Тема: "Урок повторення та узагальнення з теми "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"



Повторити § 37 -  §46 ст. 167 - ст. 211






Завдання І.
Дайте аргументовану відповідь на питання:
1. Як перехід до ринкової економіки  впливає на добробут громадян?
2. Як адаптуватися і жити в умовах ринкової економіки?
3. Чи повинна держава втручатися в ринкову економіку?

Завдання ІІ
Порівняйте адміністративно-командну та ринкову економіки за планом:
а) форми власності;
б) розподіл ресурсів;
в) доходи;
г) принципи;
д) механізм управління;
є) формування ціни;
е) зовнішньоекономічні зв'язки.

Завдання ІІІ



27 січня 2021 середа

Тема: "Лобіювання інтересів і корупція"


Опрацювати §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211




Завдання:
 1. Випишіть в зошит основні поняття теми "лобіювання", "корупція", "адвокасі".
2. Перегляньте відео і дайте відповідь на запитання:
а) Чим відрізняється лобізм і корупція?
б) В чому полягають наслідки корупції?
в) Чи є подарунок проявом корупції?
г) Як боротись із корупцією?
2. Запишіть перелік корупційних проявів, причини  корупції та її наслідки.
3. Які заходи, на вашу думку, можна здійснити, щоб уникнути в суспільному житті корупції?
4. Перегляньте відео. Подумайте, про яку форму корупції йдеться у даному відео? Чи можна цьому запобігти і як?




______________________________________________

20 січня 2021 середа

Тема: "Практичне заняття "Як протидіяти корупції"."

Повторити  §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211






Виконайте завдання практичної роботи в робочому зошиті та надішліть мені на електронну адресу ludmilameles532@gmail.com або на viber.

30 грудня 2020, середа 



Тема: "Ринок праці"

Опрацювати §44 ст. 200 - ст. 205

1. Учасники ринку праці: роботодавці і наймані працівники.

2. Поняття професії, спеціальності, кваліфікації працівника.

3. Заробітна плата як дохід найманого працівника.









Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми "ринок праці", "праця", "роботодавець", "найманий робітник", "заробітна праця", "професія", "кваліфікація".
2. Які фактори впливають на формування заробітної плати? 


23 грудня 2020, середа 

Тема: "Підприємництво"

1. Підприємницька діяльність.
2. Мета і соціальна відповідальність підприємця.
3. Правовий захист бізнесу.


Опрацювати §43 ст. 194 - ст. 199


Завдання:

1. Випишіть основні поняття теми "підприємець", "підприємництво".

2. Запишіть принципи на яких здійснюється підприємницька діяльність.





16 грудня 2020, середа 

Тема:  " Практичне заняття "Як розумно будувати домашню економіку"
Опрацювати  §42 ст. 189 - ст. 193


Для настрою на плідну роботу перегляньте мультик. Як на вашу думку він може допомогти з'ясувати, що таке сімейний бюджет?

Завдання до практичного заняття.


1. Завдання: Прочитайте текст і письмово в зошиті дайте відповідь на запитання:
а) Які з наведених  ситуацій вас особисто знайомі? Чи часто вам вдається  бути розважливим покупцем і утримуватись від нерозумних покупок? Наведіть приклади.
ТЕКСТ 1
Що думають експерти

  •      Фахівці стверджують, що: - Якщо кожен член сімї з 3-х осіб щодня необдумано витрачатиме лише 1 грн., за рік виявиться витраченою досить велика сума, якоїивистачило б не лише на купівлю дорогого чоловічого або жіночого костюма, а й побутової техніки, і навіть на прдбання туристичної путівки.
  •      Навіть розсудливі люди в день зарахування заробітної плати (гонорару) на платіжну картку легко позбуваються отриманих грошей, здійснюючи безліч безрозсудних покупок, про які згодом шкодують.
  •      Більше 2/3 придбаних у торгових центрах товарів є імпульсивними (незапланованими) покупками.
  •      Нерідко рішення про купівлю того чи іншого товару навязують покупцю ззовні, при цьому він сам не усвідомлює цього. наприклад, способом  впливу на споживача є використання "умовного рефлексу". Це,  приміром, акції масового розпродажу товарів під гаслом "Ліквідація" (насправді йдеться про продаж зі знижками товарів, які не користуються попитом). Або ж дізнавшись, що магазин ліквідовується  (закривається, переїжджає), покупець прямує туди і купує товар,тякий в іншій ситуації він, скоріше за все, не купив би. Відомими способами впливу на покупців є також безкоштовна дегустація та продаж товарів в кредит. Не слід недооцінювати і рекламу як інформативний засіб, що спонукає людину діяти.
  •      Менеджери магазинів добре знають, що продажі значно збільшуються, якщо товар розміщений на рівні очей покупця, а також на полицях перед касовими апаратами.
  •      За підрахунками маркетологів кількість людей, яких слід внести до шопоголіків, в Україні за останні 10 років збільшилося в 2,5 разів.
2. Завдання :  на основі прочитаного нижче тексту сформулюйте поради для молодої сім'ї щодо правильного планування сімейного бюджету. 
ТЕКСТ 2
Як будувати сімейний бюджет
     Важливий складник благополучя в сімейному житті - бюджет, що передбачає певну сукупність доходів і витрат родини. Одружуючись, люди вже заздалегідь знають, із чого складатиметься прибуткова стаття їхнього сімейного бюджету. Як правило, це заробітні плати чоловіка і дружини, або ж зарплата і стипендія, субсидії тщо. Отже, перша заповідь сімейної економіки формулюється просто: наші витрати не повинні перевищувати доходів.
     Як же побудувати сімейний бюджет, як наповнити холодильник (а, можливо, і як купити його), як всетаки купити нову сукню, і куртку, не забувши пр цьому, що треба за квартиру сплатити, в кіно сходити і про майбутню відпустку подумати, і в той же часне відірватися від дійсності - рівня доходів? Ситуація не з простих, якщо доводиться розраховувати лише на себе. Проте важливий принцип: перехоплювати гроші до заробітної плати у знайомих і сусідів - це не вихід!
     Економічне благполуччя сім'ї безпосередньо залежить від умінь людини/подружжя вести господарство. Адже самостійно виконуючи ті або інші домашні справи, ви економите кошти, які можна витратити на що-небудь інше, наприклад на театр чи туристичну подорож. Кошти можна заощадити, якщо навчитися шити, в'язати чи самостійно ремонтувати квартиру або побутову техніку.
     Одним з побічних ефектів ринкової економіки є надмірне споживання. Ми купуємо, щоб ствердити й підвищити свій статус, щоб бути як усі або, навпаки, щоб відрізнятися відь інших. Тому багато "дір" у бюджеті (особливо в бюджеті молодої сім'ї ) обумовленіі невмінням або небажанням подружжя контролювати свої потреби. Тут місце здорового глузду посідає дитяче "я хочу"!
     Якщо ми усвідомлено ставимося до своїх покупок, то ми: купуємо тільки те, що нам дійсно потрібно, а значить, не створюємо непотрбного мотлоху ні в своєму будинку, ні на звалищах; обираємо найкраще, а отже, підтримуємо виробників, які дбають про якість і враховують інтереси споживачів; робимо бізнес соціально відповідальним: якщо покупці поводяться усвідомлено, то піклуватися про довкілля та поважати свого споживача стає вигідно і виробникам.
     Розумні потреби не означають економії на кожній дрібниці. Варто навчитися відмовляти собі в спокусах і контролювати свої витрати, пам'ятаючи при цьому про те, що розрахунок і скупість - різні речі. Скупість обкрадає нас, розрахунок дає змогу впевнено йти по життю. 
3. Перелік повсякденних дій які допоможуть родині оптимізувати сімейний бюджет.
Дія 1 Заощаджуємо на комунальних платежах.
Дія 2 Стверджуємо владу споживача
Дія 3 Боремося з шопінгоманією.
Дія 4 Защаджуємо наи корисне і цікаве.
Дія 5. Купуймо українське.
Дія 6. Думаємо про запаси.
Дія 7 Плануємо свої покупки.
Дія 8 Менше означає більше.
3.Завдання :оберіть 3 дії які на вашу думку могли б стати вашою звичкою і коротко її охарактеризуйте а) чому так треба діяти? б) що саме потрібно робити?
4Завдання: Прокоментуйте відому англійську приказку: "Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі". Як ви це розумієте? Чи відомі вам приклади, коли ви або інші люди діяли відповідно до неї чи навпаки?
5. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8119215


9 грудня 2020, середа 

Тема:  "Економіка домогосподарства"
Опрацювати  §41 ст. 186 - ст. 188

Завдання:

1. Дайте визначення поняття "домашнє господарство". Які економічні функції виконує домашнє господарство?
2. Складіть таблицю "Доходи та витрати домогосподарства".







2 грудня 2020, середа 

Тема:  "Роль держави в ринковій економіці"
Опрацювати  §40 ст. 182 - ст. 185





Завдання:

1. Які регулювальні функції виконує держава у ринковій економіці?

2. Що таке державний бюджет? На що використовуються кошти з державного бюджету?

3. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1534142


25 листопада 2020, середа 

Тема:  "Ринкова економіка"
Опрацювати  §40 ст. 178 - ст. 185




Завдання:

1.Визначте переваги і недоліки ринкової економіки.

2. Випишіть такі поняття теми "ринкова економіка", "конкуренція", "попит", "пропозиція".

3. Як формується ціна на ринку?

4. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1408449



18 листопада 2020, середа 

Тема:  "Сталий розвиток"
Опрацювати  §38 ст. 171 - ст. 174 §39 ст. 174 - ст. 177 













Завдання:

1.Перегляньте відеоролик та напишіть у зошиті основні цілі сталого розвитку, визначені ООН. На вашу думку, чому саме ці цілі є пріоритетними?

2. Напишіть твір-есе "Екологічні проблеми та шляхи їх розв'язання в моєму місті (селі)"

3. Виконайте тестову роботу за посиланням 





11 листопада 2020, середа 

Тема:  "Соціальні цілі економіки"
Опрацювати  §37 ст. 167 - ст. 170






Завдання:
1. Випишіть у зошит основні поняття теми "економіка", "благо", "економічне благо", "товар","споживчі товари, "засоби виробництва", "виробництво", "розподіл", "обмін", "споживання".
2. Хто є суб'єктом економічних відносин?

4 листопада 2020, середа 


Тема:  "Урок повторення та узагальнення. Тематичне оцінювання"
Повторити §29 - §36 ст. 130 - ст. 166

Завдання:
1. Щодня ми слухаємо радіо, читаємо газети, дивимось телевізор, багато часу проводимо в Інтернеті. З цих джерел ми черпаємо інформацію. Чи уявляєте ви життя без них? Яку роль у суспільстві вони виконують?
2. У демократичних країнах журналістів- розслідувачів прийнято називати "ланцюговими псами демократії" або "розгрібачами бруду". Прокоментуйте цей вислів.
3. Навіщо людині бути медіаграмотною?


Виконайте завдання контрольної роботи за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6870540



28 жовтня 2020, середа
Тема: Практичне заняття "Як оцінити інформацію з інтернету"
Опрацювати §35 ст. 154 - ст. 159,
Дайте відповідь на питання

1.     Чи правильне твердження, що інформація в мережі вся корисна? (Відповідь аргументуйте)

2.     Які небезпеки можуть очікувати нас в мережі? (відповідь аргументуйте)


 Критерії оцінювання матеріалів з Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок):

1.     Зміст сайту

·        Для кого призначений даний сайт?

·        Яка мета Інтернет-сторінки?

·        Яку інформацію вона містить?

·        Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел

·        Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?

·        Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?

·        Коли був створений сайт або документ?

·        Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?

·        Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?

·        Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?

·        Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?

·        Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?

·        У чому цінність інформації даного сайту?

2.     Джерело і дані

·        Хто є автором даного сайту?

·        Наскільки авторитетні розробник або групи розробників даного сайту?

·        Наскільки розробники володіють інформацією з даної проблеми?

·        Хто є спонсором даного сайту (якщо такі є)?

·        Коли сайт був розроблений?

·        Коли виконувалося останнє оновлення сайту?

·        Наскільки свіжими є посилання?

·        Чи є не працюючі посилання?

·        Чи є контактна інформація для зв'язку з розробником сайту?

3.     Структура сайту

·        Чи присутній творчий елемент в створенні сайту?

·        Чи є прямі посилання з пошукових систем?

·        Чи не перенасичений чи сайт відео та рекламою?


·        Практичне завдання 

Завдання

1.     Вкажіть своє прізвище та ім’я -

2.     Відкрийте браузер

3.     Перейдіть за посиланням - https://navkolonas.com/archives/6107

4.     Проаналізуйте викладену інформацію та почитайте матеріали по даній темі на інших інтернет ресурсах (мінімум 5)

5.     Чи є в статті інформація ,яка суперечить матеріалам інших джерел?

6. Роботу виконати та надіслати на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.


21 жовтня 2020 середа 
 - Виконані роботи присилайте у Viber

Тема: "Інтернет".
Опрацювати §36 ст. 162 - ст. 165

Завдання:
1.  Випишіть правила безпечної поведінки в Інтернеті.
2.  Випишіть види кіберзлочинів.


20 жовтня 2020 вівторок


Тема: "Інтернет"

Опрацювати §36 ст. 160 - ст. 162

Завдання:

1. Виписати основні поняття теми "віртуальна реальність", "цифрова ідентичність", "соціальна мережа".

2. Як на Вашу думку, в чому полягає роль Інтернету у розвитку демократії? Відповідь обгрунтуйте.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар