24-л

 

24-л

Виконані завдання  надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.

 




Виконані завдання  надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.




ІІ семестр 2020/2021 н.р.



13 травня 2021, четверг

Тема: "Підсумковий урок. Тематичне оцінювання"

Повторити   §47 - §52 



Виконайте тестову роботу за ІІ семестр за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8234729 




06 травня 2021, четверг

Тема: "Урок повторення та узагальнення за розділом "Україна, Європа, світ""

Повторити   §47 - §52 



Завдання (виконати письмово в зошиті):

1. Назвіть основні напрями співпраці України з ООН. 

2. Визначте особливості міжнародного права.

3. Розкрийте, яка роль місії ОБСЄ в Україні.

4. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9395486.



22 квітня 2021, четверг

Тема: "Практичне заняття. Як діють волонтери в Україні та різних країнах світу"

Повторити § 26 ст. 119 - ст. 120








Завдання до практичної роботи:
1. Кого називають волонтером?
2. Опрацюйте Закон України "Про волонтерську діяльність". Випишіть що розуміється під волонтерською діяльністю та принципи на яких здійснюється ця діяльність.
3. Наведіть приклади волонтерської діяльності в нашій державі.
4. Підшукайте інформацію про волонерський рух в світі (в інших державах світу).
5. Напишіть в зошиті яке значення волонтерського руху в сучасному житті.
6. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1702582
 



15 квітня 2021, четверг
Тема: "Європейський вибір України"



Завдання:
1. Опрацювати §52 ст. 235 - ст. 239 
2. Перегляньте відеоматеріал та дайте відповідь на питання  



а) Що таке Європейська інтеграція?
б) Яку роль відіграє безпосередньо ЄС в процесі євроінтеграції України?
в) Які короткострокові цілі стоять перед Україною на шляху до євроінтеграції? 
3. Виконайте тестову роботу за посиланням.


08 квітня 2021, четверг


Тема: "Європейське і світове співробітництво"


1. Європейське і світове співробітництво.
2. Участь України в ООН, Раді Європи, СОТ тощо.



Завдання:
1. Опрацювати §51 ст. 232 - ст. 234 
2. Випишіть основні поняття теми, що таке "міжнародне співробітництво",  "міжнародні організації".
3. Опрацюйте презентацію 




01 квітня 2021, четверг


Тема: "Практичне заняття. Які правила регулюють збройні конфлікти"
Опрацювати §50 ст. 226 - ст. 230"


Завдання до практичного заняття:

1. Прокоментуйте (в зошиті письмово) вислів французького письменника, політика, дипломата ХVІІ-ХVІІІ ст. Франсуа-Рене де Шатобріана: "Коли свобода зникла, залишається ще країна, та вітчизни вже немає".

2.Дайте визначення понять "збройний конфлікт", "цивільне населення", "військовополонений","міжнародне гуманітарне право" і поясніть чи пов'язані ці поняття з темою роботи?

3. Пригадайте історичну подію, повязану з воєнними діями, чи історію людини, якій довелося воювати. Дайте відповідь на запитання чи дотримувалися в цій події/історії правила поведінки в збройних конфліктах? До чого це призвело?

4. Поясніть вислів відомого філософа Конфуція (551-479 рр. до н.е.) "Поводьтеся з полоненими добре і піклуйтеся
про них".
5. Повторіть §47 та §48, виконайте тести за посиланням




30  грудня 2020 середа

Тема: "Міжнародні відносини та міжнародне право"

Опрацювати §49 ст. 221 - ст. 226 §50 ст. 226 - ст. 230

1. Поняття міжнародних відносин.
2. Особливості міжнародного права.
3. Система безпеки.
4. МІжнародне гуманітарне право.
5. Урядові і неурядові міжнародні організації.


Завдання:
1. Опрацювати § 49 - § 50 ст. 221- ст.230
2. Виписати у зошит поняття "міжнародні відносини", "міжнародне право" та принципи міжнародного права

__________________________________________________


23  грудня 2020 середа

Тема: "Інтеграція та глобалізація"


1. Поняття інтеграції та глобалізації.
2. Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину.
3. Витоки та процес європейської інтеграції.
4. Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції.
5. Виклики сучасного світу.


Опрацювати § 47 - § 48 ст. 213- ст.220

Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми, що таке "глобалізація",  "інтеграція", "міграція", "імміграція", "еміграція".
2. Схарактеризуйте основні виміри глобалізації.
3. Напишіть твір-роздум "Україна є членом міжнародних європейських організацій: перспективи співпраці.
4. Чи бажаєте ви поїхати за кордон на навчання, роботу, постійне проживання чи тимчасове? Сформулюйте свої міркування в есе "Чому я бажаю (не бажаю) виїхати за кордон".

Увага! Завдання 3  або 4 виконуйте за вибором.
 
_________________________________________

16  грудня 2020 середа
Тема: "Контрольна робота. Тематичне оцінювання за розділом "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
Повторити  §37  - § 46

Виконайте завдання контрольної роботи за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1494854
________________________________________

9  грудня 2020 середа

Тема: "Урок повторення та узагальнення за розділом "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
Повторити  §37- §46 ст. 167 - ст. 211



Завдання:
1. Порівняйте адміністративно-командну та ринкову економіку. Вкажіть на переваги та недоліки кожної.
2. Визначте здобутки та проблеми в розвитку соціальної сфери на сучасному етапі.
3. Підготуйтеся до тематичного оцінювання.

________________________




2  грудня 2020 середа
Тема: "Практичне заняття № 10. Як протидіяти корупції"
Повторити  §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211
Виконайте завдання практичної роботи в робочому зошиті та надішліть мені на електронну адресу ludmilameles532@gmail.com або на viber.
 
________________________________________________________________________

25  листопада 2020 середа
Тема: "Лобіювання інтересів та корупція"
Опрацюйте  §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211
 


Завдання:
 1. Випишіть в зошит основні поняття теми "лобіювання", "корупція", "адвокасі".
2. Запишіть перелік корупційних проявів, причини  корупції та її наслідки.
3. Які заходи, на вашу думку можна здійснити, щоб уникнути в суспільному житті корупції?
4. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5445793
_________________________________________

18 листопада 2020 середа
Тема: "Ринок праці"
Опрацюйте  §44 ст. 200 - ст. 205



Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми "ринок праці", "праця", "роботодавець", "найманий робітник", "заробітна праця", "професія", "кваліфікація".
2. Які фактори впливають на формування заробітної плати? 

_________________________________________

11 листопада 2020 середа
Тема: "Підприємництво"
Опрацюйте  §43 ст. 194 - ст. 199



Завдання: 
1. Випишіть в зошит основні поняття тем "підприємець", "підприємництво", .
2. Запишіть принципи здійснення підприємницької діяльності.

_________________________________________

4 листопада 2020 середа
Тема: "Практична робота. Як розумно будувати домашню економіку"
Опрацюйте  §42 ст. 189 - ст. 193

Для настрою на плідну роботу перегляньте мультик. Як на вашу думку він може допомогти з'ясувати, що таке сімейний бюджет?



Завдання до практичного заняття.

1. Завдання: Прочитайте текст і письмово в зошиті дайте відповідь на запитання:
а) Які з наведених  ситуацій вас особисто знайомі? Чи часто вам вдається  бути розважливим покупцем і утримуватись від нерозумних покупок? Наведіть приклади.
ТЕКСТ 1
Що думають експерти

  •      Фахівці стверджують, що: - Якщо кожен член сімї з 3-х осіб щодня необдумано витрачатиме лише 1 грн., за рік виявиться витраченою досить велика сума, якоїивистачило б не лише на купівлю дорогого чоловічого або жіночого костюма, а й побутової техніки, і навіть на прдбання туристичної путівки.
  •      Навіть розсудливі люди в день зарахування заробітної плати (гонорару) на платіжну картку легко позбуваються отриманих грошей, здійснюючи безліч безрозсудних покупок, про які згодом шкодують.
  •      Більше 2/3 придбаних у торгових центрах товарів є імпульсивними (незапланованими) покупками.
  •      Нерідко рішення про купівлю того чи іншого товару навязують покупцю ззовні, при цьому він сам не усвідомлює цього. наприклад, способом  впливу на споживача є використання "умовного рефлексу". Це,  приміром, акції масового розпродажу товарів під гаслом "Ліквідація" (насправді йдеться про продаж зі знижками товарів, які не користуються попитом). Або ж дізнавшись, що магазин ліквідовується  (закривається, переїжджає), покупець прямує туди і купує товар,тякий в іншій ситуації він, скоріше за все, не купив би. Відомими способами впливу на покупців є також безкоштовна дегустація та продаж товарів в кредит. Не слід недооцінювати і рекламу як інформативний засіб, що спонукає людину діяти.
  •      Менеджери магазинів добре знають, що продажі значно збільшуються, якщо товар розміщений на рівні очей покупця, а також на полицях перед касовими апаратами.
  •      За підрахунками маркетологів кількість людей, яких слід внести до шопоголіків, в Україні за останні 10 років збільшилося в 2,5 разів.
2. Завдання :  на основі прочитаного нижче тексту сформулюйте поради для молодої сім'ї щодо правильного планування сімейного бюджету. 
ТЕКСТ 2
Як будувати сімейний бюджет
     Важливий складник благополучя в сімейному житті - бюджет, що передбачає певну сукупність доходів і витрат родини. Одружуючись, люди вже заздалегідь знають, із чого складатиметься прибуткова стаття їхнього сімейного бюджету. Як правило, це заробітні плати чоловіка і дружини, або ж зарплата і стипендія, субсидії тщо. Отже, перша заповідь сімейної економіки формулюється просто: наші витрати не повинні перевищувати доходів.
     Як же побудувати сімейний бюджет, як наповнити холодильник (а, можливо, і як купити його), як всетаки купити нову сукню, і куртку, не забувши пр цьому, що треба за квартиру сплатити, в кіно сходити і про майбутню відпустку подумати, і в той же часне відірватися від дійсності - рівня доходів? Ситуація не з простих, якщо доводиться розраховувати лише на себе. Проте важливий принцип: перехоплювати гроші до заробітної плати у знайомих і сусідів - це не вихід!
     Економічне благполуччя сім'ї безпосередньо залежить від умінь людини/подружжя вести господарство. Адже самостійно виконуючи ті або інші домашні справи, ви економите кошти, які можна витратити на що-небудь інше, наприклад на театр чи туристичну подорож. Кошти можна заощадити, якщо навчитися шити, в'язати чи самостійно ремонтувати квартиру або побутову техніку.
     Одним з побічних ефектів ринкової економіки є надмірне споживання. Ми купуємо, щоб ствердити й підвищити свій статус, щоб бути як усі або, навпаки, щоб відрізнятися відь інших. Тому багато "дір" у бюджеті (особливо в бюджеті молодої сім'ї ) обумовленіі невмінням або небажанням подружжя контролювати свої потреби. Тут місце здорового глузду посідає дитяче "я хочу"!
     Якщо ми усвідомлено ставимося до своїх покупок, то ми: купуємо тільки те, що нам дійсно потрібно, а значить, не створюємо непотрбного мотлоху ні в своєму будинку, ні на звалищах; обираємо найкраще, а отже, підтримуємо виробників, які дбають про якість і враховують інтереси споживачів; робимо бізнес соціально відповідальним: якщо покупці поводяться усвідомлено, то піклуватися про довкілля та поважати свого споживача стає вигідно і виробникам.
     Розумні потреби не означають економії на кожній дрібниці. Варто навчитися відмовляти собі в спокусах і контролювати свої витрати, пам'ятаючи при цьому про те, що розрахунок і скупість - різні речі. Скупість обкрадає нас, розрахунок дає змогу впевнено йти по життю. 
3. Перелік повсякденних дій які допоможуть родині оптимізувати сімейний бюджет.
Дія 1 Заощаджуємо на комунальних платежах.
Дія 2 Стверджуємо владу споживача
Дія 3 Боремося з шопінгоманією.
Дія 4 Защаджуємо наи корисне і цікаве.
Дія 5. Купуймо українське.
Дія 6. Думаємо про запаси.
Дія 7 Плануємо свої покупки.
Дія 8 Менше означає більше.
3.Завдання :оберіть 3 дії які на вашу думку могли б стати вашою звичкою і коротко її охарактеризуйте а) чому так треба діяти? б) що саме потрібно робити?
4Завдання: Прокоментуйте відому англійську приказку: "Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі". Як ви це розумієте? Чи відомі вам приклади, коли ви або інші люди діяли відповідно до неї чи навпаки?
5. Завдання: Виконайте тестову роботу за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2699682

___________________________

28 жовтня 2020
Тема: "Економіка домогосподарства"
Опрацюйте § 41 ст. 186 - ст. 188 та  §42 ст. 189 - ст. 193




Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми "домогосподарства", "заощадження".
2. Що таке бюджет сім'ї? Як він утворюється?
3. Складіть таблицю "Доходи та витрати домогосподарства" ( можна на прикладі вашої сім'ї).
__________________________________________________

21 жовтня 2020
Тема: "Роль держави в ринковій економіці"
Опрацюйте § 40 ст. 182 - ст. 185 











Завдання:

1. Які регулювальні функції виконує держава у ринковій економіці?

2. Що таке державний бюджет? На що використовуються кошти з державного бюджету?
3. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1838133
___________________________________________________________________________________


20 жовтня 2020

Тема: "Сталий розвиток"












Завдання:

1. Опрацювати § 38 ст.171 - ст. 174 та § 39 ст. 174 - ст. 177

2. Виписати основні цілі сталого розвитку, визначені ООН. На вашу думку, чому саме ці цілі є пріоритетними?

3. Виконайте тестову роботу за посиланням 

Тема "Ринкова економіка"







Завдання:

1. Опрацювати § 38 ст.171 - ст. 174 та § 39 ст. 174 - ст. 177

  2. Випишіть у зошит основні поняття теми "ринок", "ринкова економіка", "конкуренція", "попит", "пропозиція".

3. Як утворюється ринкова ціна?

4. Виконайте тестову роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1765003





Немає коментарів:

Дописати коментар