Виконані завдання надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
Виконані завдання надсилайте на електронну пошту ludmilameles532@gmail.com або на viber.
ІІ семестр 2020/2021 н.р.
31 березня 2021, середа
Тема: "Підсумковий урок. Контрольна робота"
Повторити § 29 - § 52
1. Виконайте контрольну роботу з теми "Взаємодія громадян і держави в досягненні добробуту" за посиланням ( І варіант виконують учні першої підгрупи, ІІ варіант - учні другої підгрупи,)
2. Виконайте підсумкову за ІІ-й семестр тестову роботу за посиланням.
5. Повторіть розділ VI Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту §37 - §46.
6. Виконайте завдання Практична робота практичної роботи в робочому зошиті та надішліть мені на електронну адресу ludmilameles532@gmail.com або на viber. (стосується тих учнів, хто не виконав цю роботу)
Тема: "Практичне заняття. Як діють волонтери в Україні та різних країнах світу"
Повторити § 26 ст. 119 - ст. 120
Завдання до практичної роботи:
1. Кого називають волонтером?
2. Опрацюйте Закон України "Про волонтерську діяльність". Випишіть що розуміється під волонтерською діяльністю та принципи на яких здійснюється ця діяльність.
3. Наведіть приклади волонтерської діяльності в нашій державі.
4. Підшукайте інформацію про волонерський рух в світі (в інших державах світу).
5. Напишіть в зошиті яке значення волонтерського руху в сучасному житті.
16 березня 2021, вівторок
Тема: "Європейський вибір України"
Завдання:
1. Опрацювати §52 ст. 235 - ст. 239
2. Перегляньте відеоматеріал та дайте відповідь на питання
а) Що таке Європейська інтеграція?
б) Яку роль відіграє безпосередньо ЄС в процесі євроінтеграції України?
в) Які короткострокові цілі стоять перед Україною на шляху до євроінтеграції?
Тема: "Практичне заняття. Які правила регулюють збройні конфлікти"
Опрацювати §50 ст. 226 - ст. 230"
Завдання до практичного заняття:
1. Прокоментуйте (в зошиті письмово) вислів французького письменника, політика, дипломата ХVІІ-ХVІІІ ст. Франсуа-Рене де Шатобріана: "Коли свобода зникла, залишається ще країна, та вітчизни вже немає".
2.Дайте визначення понять "збройний конфлікт", "цивільне населення", "військовополонений","міжнародне гуманітарне право" і поясніть чи пов'язані ці поняття з темою роботи?
3. Пригадайте історичну подію, повязану з воєнними діями, чи історію людини, якій довелося воювати. Дайте відповідь на запитання чи дотримувалися в цій події/історії правила поведінки в збройних конфліктах? До чого це призвело?
4. Поясніть вислів відомого філософа Конфуція (551-479 рр. до н.е.) "Поводьтеся з полоненими добре і піклуйтеся про них".
23 лютого 2021, вівторок
Тема: "Міжнародні відносини та міжнародне право"
Опрацювати §49 ст. 221 - ст. 226 §50 ст. 226 - ст. 230
1. Поняття міжнародних відносин.
2. Особливості міжнародного права.
3. Система безпеки.
4. Міжнародне гуманітарне право.
5. Урядові і неурядові міжнародні організації.
Завдання:
1. Опрацювати §49 ст. 221 - ст. 226 та §50 ст.226 - ст.230.
2. Випишіть основні поняття теми, що таке "міжнародні відносини", "міжнародне право", "міжнародне гуманітарне право".
2. Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину.
3. Витоки та процес європейської інтеграції.
4. Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції.
Опрацювати § 47 - § 48 ст. 213- ст.220
Перегляньте презентацію та виконайте завдання.
Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми, що таке "глобалізація", "інтеграція", "міграція", "імміграція", "еміграція".
2. Схарактеризуйте основні виміри глобалізації.
3. Напишіть твір-роздум "Україна є членом міжнародних європейських організацій: перспективи співпраці.
4. Чи бажаєте ви поїхати за кордон на навчання, роботу, постійне проживання чи тимчасове? Сформулюйте свої міркування в есе "Чому я бажаю (не бажаю) виїхати за кордон".
Увага! Завдання 3 або 4 виконуйте за вибором.
2 лютого 2021, вівторок
Тема: "Практичне заняття №10 Як протидіяти корупції"
Повторити §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211
Опрацювати §45 ст. 206 - ст. 208 та §46 ст. 209 - ст. 211
Завдання:
1. Випишіть в зошит основні поняття теми "лобіювання", "корупція", "адвокасі".
2. Перегляньте відео і дайте відповідь на запитання:
а) Чим відрізняється лобізм і корупція?
б) В чому полягають наслідки корупції?
в) Чи є подарунок проявом корупції?
г) Як боротись із корупцією?
2. Запишіть перелік корупційних проявів, причини корупції та її наслідки. 3. Які заходи, на вашу думку, можна здійснити, щоб уникнути в суспільному житті корупції?
4. Перегляньте відеоролик. Подумайте, про яку форму корупції йдеться у даному відео? Чи можна цьому запобігти і як?
_______________________________________________
19 січня 2021, вівторок
Тема: "Ринок праці"
Опрацювати §44 ст. 200 - ст. 205
1. Учасники ринку праці: роботодавці і наймані працівники.
2. Поняття професії, спеціальності, кваліфікації працівника.
3. Заробітна плата як дохід найманого працівника.
Завдання:
1. Випишіть основні поняття теми "ринок праці", "праця", "роботодавець", "найманий робітник", "заробітна праця", "професія", "кваліфікація".
2. Які фактори впливають на формування заробітної плати?
________________________________________________
30 грудня 2020 середа
Тема : "Підприємництво"
Опрацюйте §43 ст. 194 - ст. 199
Завдання:
1. Випишіть в зошит основні поняття тем "підприємець", "підприємництво", . 2. Запишіть принципи здійснення підприємницької діяльності.
Тема : "Практичне заняття. Як розумно будувати домашню економіку"
Опрацюйте §42 ст. 189 - ст. 193
Для настрою на плідну роботу перегляньте мультик. Як на вашу думку він може допомогти з'ясувати, що таке сімейний бюджет?
Завдання до практичного заняття.
1.Завдання:Прочитайте текст і письмово в зошиті дайте відповідь на запитання: а) Які з наведених ситуацій вас особисто знайомі? Чи часто вам вдається бути розважливим покупцем і утримуватись від нерозумних покупок? Наведіть приклади.
ТЕКСТ 1
Що думають експерти
Фахівці стверджують, що: - Якщо кожен член сімї з 3-х осіб щодня необдумано витрачатиме лише 1 грн., за рік виявиться витраченою досить велика сума, якоїивистачило б не лише на купівлю дорогого чоловічого або жіночого костюма, а й побутової техніки, і навіть на прдбання туристичної путівки.
Навіть розсудливі люди в день зарахування заробітної плати (гонорару) на платіжну картку легко позбуваються отриманих грошей, здійснюючи безліч безрозсудних покупок, про які згодом шкодують.
Більше 2/3 придбаних у торгових центрах товарів є імпульсивними (незапланованими) покупками.
Нерідко рішення про купівлю того чи іншого товару навязують покупцю ззовні, при цьому він сам не усвідомлює цього. наприклад, способом впливу на споживача є використання "умовного рефлексу". Це, приміром, акції масового розпродажу товарів під гаслом "Ліквідація" (насправді йдеться про продаж зі знижками товарів, які не користуються попитом). Або ж дізнавшись, що магазин ліквідовується (закривається, переїжджає), покупець прямує туди і купує товар,тякий в іншій ситуації він, скоріше за все, не купив би. Відомими способами впливу на покупців є також безкоштовна дегустація та продаж товарів в кредит. Не слід недооцінювати і рекламу як інформативний засіб, що спонукає людину діяти.
Менеджери магазинів добре знають, що продажі значно збільшуються, якщо товар розміщений на рівні очей покупця, а також на полицях перед касовими апаратами.
За підрахунками маркетологів кількість людей, яких слід внести до шопоголіків, в Україні за останні 10 років збільшилося в 2,5 разів.
2. Завдання : на основі прочитаного нижче тексту сформулюйте поради для молодої сім'ї щодо правильного планування сімейного бюджету.
ТЕКСТ 2
Як будувати сімейний бюджет
Важливий складник благополучя в сімейному житті - бюджет, що передбачає певну сукупність доходів і витрат родини. Одружуючись, люди вже заздалегідь знають, із чого складатиметься прибуткова стаття їхнього сімейного бюджету. Як правило, це заробітні плати чоловіка і дружини, або ж зарплата і стипендія, субсидії тщо. Отже, перша заповідь сімейної економіки формулюється просто: наші витрати не повинні перевищувати доходів.
Як же побудувати сімейний бюджет, як наповнити холодильник (а, можливо, і як купити його), як всетаки купити нову сукню, і куртку, не забувши пр цьому, що треба за квартиру сплатити, в кіно сходити і про майбутню відпустку подумати, і в той же часне відірватися від дійсності - рівня доходів? Ситуація не з простих, якщо доводиться розраховувати лише на себе. Проте важливий принцип: перехоплювати гроші до заробітної плати у знайомих і сусідів - це не вихід!
Економічне благполуччя сім'ї безпосередньо залежить від умінь людини/подружжя вести господарство. Адже самостійно виконуючи ті або інші домашні справи, ви економите кошти, які можна витратити на що-небудь інше, наприклад на театр чи туристичну подорож. Кошти можна заощадити, якщо навчитися шити, в'язати чи самостійно ремонтувати квартиру або побутову техніку.
Одним з побічних ефектів ринкової економіки є надмірне споживання. Ми купуємо, щоб ствердити й підвищити свій статус, щоб бути як усі або, навпаки, щоб відрізнятися відь інших. Тому багато "дір" у бюджеті (особливо в бюджеті молодої сім'ї ) обумовленіі невмінням або небажанням подружжя контролювати свої потреби. Тут місце здорового глузду посідає дитяче "я хочу"!
Якщо ми усвідомлено ставимося до своїх покупок, то ми: купуємо тільки те, що нам дійсно потрібно, а значить, не створюємо непотрбного мотлоху ні в своєму будинку, ні на звалищах; обираємо найкраще, а отже, підтримуємо виробників, які дбають про якість і враховують інтереси споживачів; робимо бізнес соціально відповідальним: якщо покупці поводяться усвідомлено, то піклуватися про довкілля та поважати свого споживача стає вигідно і виробникам.
Розумні потреби не означають економії на кожній дрібниці. Варто навчитися відмовляти собі в спокусах і контролювати свої витрати, пам'ятаючи при цьому про те, що розрахунок і скупість - різні речі. Скупість обкрадає нас, розрахунок дає змогу впевнено йти по життю.
3. Перелік повсякденних дій які допоможуть родині оптимізувати сімейний бюджет. Дія 1 Заощаджуємо на комунальних платежах. Дія 2 Стверджуємо владу споживача
Дія 3 Боремося з шопінгоманією. Дія 4 Защаджуємо наи корисне і цікаве. Дія 5. Купуймо українське. Дія 6. Думаємо про запаси. Дія 7 Плануємо свої покупки. Дія 8 Менше означає більше. 3.Завдання :оберіть 3 дії які на вашу думку могли б стати вашою звичкою і коротко її охарактеризуйте а) чому так треба діяти? б) що саме потрібно робити? 4. Завдання: Прокоментуйте відому англійську приказку: "Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі". Як ви це розумієте? Чи відомі вам приклади, коли ви або інші люди діяли відповідно до неї чи навпаки?
1. Випишіть основні поняття теми, що таке "економіка", "благо", "виробництво", "розподіл", "обмін", "споживання".
2. Визначіть, хто є суб'єктом економічних відносин.
3. Підготуйте повідомлення за темою "Винаходи, що змінили світ".
_______________________________________________
11 листопада 2020
Тема: "Урок повторення та узагальнення"
Повторити §29 - §36 ст. 130 - ст. 166
Завдання:
1. Щодня ми слухаємо радіо, читаємо газети, дивимось телевізор, багато часу проводимо в Інтернеті. З цих джерел ми черпаємо інформацію. Чи уявляєте ви життя без них? Яку роль у суспільстві вони виконують?
2. У демократичних країнах журналістів- розслідувачів прийнято називати "ланцюговими псами демократії" або "розгрібачами бруду". Прокоментуйте цей вислів.
Немає коментарів:
Дописати коментар